quote

Salmon Bookings

Ik zou zap zeker aanraden, meer zelfs, ik doe het al.
Ik denk dat veel bureau's een voorbeeld kunnen nemen aan zap.

Wat mij vooral opvalt tov andere bureaus is het mee nadenken met de klant en daar jullie tijd voor nemen. Verder vind ik het persoonlijke contact een troef, het contact is los en informeel, maar wel professioneel en serieus.

Nog een troef: de snelheid in jullie communicatie. Als er een probleem is, wordt dat meteen bekeken en opgelost. Jullie zijn bereikbaar; snelle antwoorden op mails, oplossingen via de telefoon etc. Jullie doen ongetwijfeld veel voor jullie klanten, dingen die puur naar de letter van het contract extra geld zouden kosten, maar die jullie er snel even tussendoor nemen en gratis oplossen. Blijf dat doen, het is een enorm fijne ervaring als klant om niet voor het minste extra offertes in je mailbox te krijgen en voor het minste een hoop geld te moeten betalen. Op die manier ga je als klant veel sneller geneigd zijn om extra producten bij jullie aan te kopen, opties te bestellen en zap aan te raden bij anderen.

Tot slot: chapeau voor jullie toepassingen. Ze zijn zeer gebruiksvriendelijk en bieden ondanks die eenvoud heel veel mogelijkheden. De systemen zijn degelijk en evolueren mee met de tijd. Ook dat is een pluspunt. Met de planningstool hebben jullie bovendien bewezen dat jullie uitstekend kunnen aanvoelen wat de noden zijn van de sector en hoe die complexe noden in een relatief eenvoudig systeem te beantwoorden.

 

Met de planningstool hebben jullie bewezen dat jullie uitstekend kunnen aanvoelen wat de noden zijn van de sector.

 

Ga maar eens na hoe vaak er in bedrijven gevloekt wordt op allerlei toepassingen. Ze liggen vaak plat, kunnen te weinig en zijn vaak nodeloos ingewikkeld in gebruik. En dan zwijg ik nog over de helpdesk proberen te bereiken, vaak een garantie voor extra gezucht en gezweet. Niet zo bij zap, en dat maakt het leven een stuk aangenamer! ;-)

Dus, voila.
Ik ben fan.
Leve zap!

Jan